Hello my lovelies!

I don't know if I've told you this, but I shop a lot from the internet. And I'm guessing you do the same! There's nothing better than sitting in the comfort of your own couch and having all these online stores at your fingertips, waiting for you... It's so hard to resist!
Well, what I have for you today, will not put a dent in your pocket! It's an online shop, based in China, which sells costume jewelry, accessories, lingerie and some other quirky stuff. I was contacted by them and they kindly offered me to choose 3 pieces of jewelry to review on this blog. Which I gladly did. 
I was very happy with my choices (and to be honest I had a hard time deciding what to choose, since I liked almost everything). The things I got were exactly as in the pictures and of great quality. The prices are very affordable and the shipping is free worldwide. What more can you want?! 
I promise you that even though I have been given these products for free, I wouldn't recommend this store if I didn't genuinely like what I got. So, what are you waiting for? Go to www.chemjoy.com and shop your heart out, and at those prices it won't "hurt" at all! 

Γειά σας κούκλες!
Δεν ξέρω αν σας το έχω ήδη πει, αλλά κάνω πολλές αγορές από το internet. Και φαντάζομαι οτι κάνετε κι εσείς το ίδιο! Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να χαλαρώνεις στον καναπέ σου και να έχεις διαθέσιμα όλα αυτά τα online μαγαζιά, να σε περιμένουν και να φωνάζουν το όνομά σου... Είναι τόσο δύσκολο να αντισταθεί κανείς!
Αυτό όμως που έχω να σας προτείνω σήμερα, δεν θα σας αδειάσει την τσέπη! Είναι ένα κινέζικο online store, το οποίο εμπορεύεται κοσμήματα (αυτά που λένε costume jewelry ή αλλιώς faux), αξεσουάρ, εσώρουχα και μερικά άλλα, λίγο ασυνήθιστα πραγματάκια. Οι υπεύθυνοι του Chemjoy.com επικοινώνησαν μαζί μου και μου έκαναν την πρόταση να επιλέξω 3 πράγματα από το site τους και να κάνω review. Φυσικά δέχτηκα, γιατί είδα το site και μου άρεσε πολύ. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη με τις επιλογές μου και να πω την αλήθεια δυσκολεύτηκα να επιλέξω, καθώς μου άρεσαν πολλά πράγματα. Τα πράγματα που πήρα ήταν ακριβώς όπως τα έδειχναν οι φωτογραφίες στο site και είναι καλής ποιότητας. Οι τιμές είναι πολύ οικονομικές και επίσης η αποστολή είναι Δωρεάν παγκοσμίως. Τι άλλο να θέλει κανείς;!
Σας υπόσχομαι παντως, πως παρόλο που αυτά τα κοσμήματα μου δόθηκαν δωρεάν, δεν θα σας το πρότεινα αν πραγματικά δεν μου άρεσαν τα πράγματά τους. Άρα τι περιμένετε κορίτσια; Μπείτε στο www.chemjoy.com και ψωνίστε. Τουλάχιστον αυτές οι αγορές δεν θα σας "πονέσουν" καθόλου! 

Δείτε με στο video να φοράω αυτά που αγόρασα, καθώς και διάφορα ευτράπελα που μου συνέβησαν προσπαθώντας να το γυρίσω!



These are the things I got. The above video is in Greek but you can take a look at me showing the jewelry pieces. 
Αυτά είναι τα πράγματα που επέλεξα:


Photos from www.chemjoy.com

Photos from www.chemjoy.com
Photos from www.chemjoy.com

If you have bought from them already or if you do buy something now please tell me what you think!
Αν τυχόν έχετε κάνει κάποια αγορά από αυτό το site στο παρελθόν ή αν αγοράσετε κάτι τώρα πείτε μου τη γνώμη σας!

xxx